coruna - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Rieky Derksen - WaarBenJij.nu coruna - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Rieky Derksen - WaarBenJij.nu

coruna

Door: Rieky

Blijf op de hoogte en volg Rieky

18 April 2015 | Spanje, A Coruña

Santiago achter ons gelaten het is een geweldige stad. De tocht hier naar toe was prachtig de bloesem en de brem staan in volle bloei maar dat is geen wonder want ze krijgen meer dan genoeg water!!!! Ons hotel ligt in een buitenwijk van corona het is een modern net gereed gekomen gebeuren met een winkelcentrum van alle gemakken voorzien zels ikea zit hier. We zijn met de bus naar het centrum gereden wat op zig al een belevenis is. Deze stad heeft de langste promenade van europa maar dat kan niet anders want er zijn heel baaien. Jullie snappen wel dat eten en drinken doen we ook optijd dat was het weer voor vandaag tot schrijfs rieky

• 19 April 2015 - 13:26

Hanny:

hallo Rieky en Rob,

Heb net 'n half uurtje in de zon gezeten, ik hoop wel dat jullie nu ook wat van de zon kunnen profiteren. Want als je in 'n mooie stad bent is het ook leuk om af en toe 'n terrasje te pikken. Maar zo te lezen vermaken jullie je prima en genieten van mooie dingen.
    Morgen gaan jullie weer verder he. Dus weer heel iets anders, leuk hoor.
    Hier gaat alles z'n gangetje en ik kijk weer uit naar je volgende verslagje.
    Groetjes Hanny

• 19 April 2015 - 17:04

Lambert Petra:

Heel fijn dat jullie het goed maken we volgen jullie op de voet ben al n half uur bezig om n mail
    terug te sturen hoop dat t me lukt volgens mij gaat t tot heden nog goed
    nog heel veel plezier gr lambert en petra

• 21 April 2015 - 00:23

Marijke:

Hallo reizigers!
    Jullie hebben al veel gezien en benutten de tijd optimaal! Heerlijk zoveel mooie dingen te mogen én kunnen zien! We reizen op jullie schouder mee en hopen nog veel over dit land
    te horen én lezen.
    Groetjes,Marijke